Friday, December 9, 2016

SABUN GARAM BUKIT, GARAM RENDAM KAKI & GARAM MAKAN


GARAM MAKAN RM 6 (700 GM)
GARAM RENDAM KAKI RM 7 (800 GM)
SABUN MUKA RM 7
kos poslaju atau parcel bergantung pada berat
Berminat wassup shila 0133940926

Sabun Garam membantu menghilangkn parut
merawati segala penyakit kuli (kurap/panau/jerawat/jeragat/gatal-gatal kulit
mengaktifkan sel baru dan membuang sel mati pada kulit atau pun badan
memberi kesegaran & menambakan tenaga semula jadi

Garam Rendaman Kaki & Badan menyegarkan kaki dari kebas-kebas & lenguh-lenguh
melancarkan perjalanan darah
mengurangkan toksid
mengaktifkan perjalanan darah

Garam Masakan mengandungi bahan utk meneutralkan masalah dalaman (kencing manis, darah tinggi, gout, resdung) diguna sebagai perasa makanan &  minuman (dinasihatkn mengambil setengah sudu kecil dgn air kosong semasa perut kosong setiap hari pagi dan malam)
meningkatkan kadar oksigen dalam darah

25 comments:

abdillah said...

Inilah kali pertama saya dengar garam untuk rendam kaki. BSY Noni

Admin said...

garam rendam kaki bagus utk lenguh2 kaki

yamin said...

bestnye nak rendam kaki.kalau pos ke sarawak charge brape ye

Admin said...

charge pos ikut pada berat barang..jika berminat boleh bgtau

NormaLiza Mah said...

waaa unik....

FITRAH said...

ini alamatnya dimana? saya mau titip ke kawan saya yang di kuantan..die nak balik lebaran nanti ke bandung..

jualjual2u said...

alamatnya di kuala lumpur..tapi jika mau dikirim pada kawan kamu di kuantan boleh saja gunakan poslaju

Anonymous said...

nak sabun garam satu....pos di penang...email : syazmira_mier@yahoo.com

Anonymous said...

Saya nak sabun garam satu... bape harga termasuk pos ke johor bahru?

ruby said...

Poskan sabun garam satu. email : ruby60an@yahoo.com

Anonymous said...

masih aktif lg ke penjualan garam bukit ni?

shila said...

yup masih active dan stok available.

Anonymous said...

Saya berminat utk beli sabun dan garam rendaman kaki...brp rm sekali pos....area Penang.....

shila said...

boleh email atau sms kepada saya berapa kuantiti yg di mahu dan saya akan calculate kos poslaju... email jualjual2u@yahoo.com atau sms 0133940926 shila

noor ilyana mat zain said...

salam kak,
saya berminat nk bli garam bukit.
kalu saya nak bli by hand ,cne ea?

shila said...

ilyana...

boleh datang amik sendiri di bandar sunway..selepas pkl 6 baru ada kat rumah...boleh call akak 0133940926 ok

ziqqis said...

Sy nak order cmner ye?

shila said...

ziqqis,

nak order yg mana yer?
boleh email jualjual2u@yahoo.com atau sms/call 0133940926

Anonymous said...

Salam shila.. kalo nk beli terus amik kt awk bolh? Awk kt mana?

shila said...

wasalam...boleh cod di bdr sunway..dtg lepas pukul 6pm saya ada di rumah....call dulu 0133940926

Anonymous said...

nak orde garam bukit ...post ke penang ,tlg bagitau charged 7 akaun no send to 013 4084326

shila said...

ok dah reply sms

Anonymous said...

Klau nak beli macam mane ye

shila said...

pilih nk beli yg mana..berapa unit & sms/call sy 0133940926

She is Mummy said...

Jemput like fb page kami manshe aura rich utk tau ttg dunia garam bukit