Friday, December 9, 2016

LAMPU GARAM BUKIT







(1SET TERMASUK BATU GARAM, MENTOL & TAPAK)
HARGA SERENDAH RM 20
BERMINAT WASSUP  SHILA 0133940926.
UNTUK SAIZ YG LEBIH BESAR BOLEH ORDER JUGA


Mereka di Ipoh boleh dapatkan Lampu Garam ini. 
Harga sama RM20. Tiada kos lain. Tapi stok terhad. 
Berminat wassup utk order atau booking. 
Boleh ambil di rumah emak saya di Tambun.

38 comments:

--{♥Mahirah Abd♥}-- said...

kakak.klu hantar ker KL biasa amik bape yer?

shila said...

hantar KL maksud apa, tak paham, akak mmg kat KL ..nak antar mana plak nya?

--{♥Mahirah Abd♥}-- said...

ohh...
akk duk KL ker?
ingat kat perak..
nk tanya lampu tue tnggi dia bape yer??

Admin said...

akak dok bdr sunway keje kat jln pantai baharu. perak umah mak. ok yang rm 15 tu tinggi lebih kurang 7 - 8 inci, berat 3 kg. kalo minat sms akak k

BUJANG SUSAH said...

batu jer ker kak.. pasir dgn simen xder ke... hehehehe gurau jer...

skinny jeans said...

its amazing..wow..keep blogging.

~~zAnAfAhMi~~ said...

salam shila...
teringat plak sepupu akak nama sheila yg dok luar negeri tu...
dulu kita org pernah dpt hadiah drp anak murid hubby. lampu ni kalau terbiar tak pasang, garam dia akan luntur kan? akak pun tak faham sgt kegunaan dia so kalau akak salah, betulkan ye..

shila said...

thanks for your comments

Anonymous said...

You should check http://www.EroticWebCams.net if you want to view the best erotic cams.

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Sebuah persahabatan....
Terima kasih
kembara ziarah maya”
Maaf kerana lambat balas berkunjung yerrr .. kerana ade masalah pada laptop aku..baru hantar repair lerr...

Lampu batu garam yang dijadikan sebagai hiasan dan mempunyai banyak khasiat..

Che Mid said...

Salam, saya tinggal jejak di sini..

Anonymous said...

berapa agaknya kos penghantaran ke kota bharu, kelantan? faienur@yahoo.com

Kakzakie said...

Cantik... lampu garam ini guna mentol yg boleh ditukar atau bagaimana? Cahaya boleh tukar ikut warna mentol atau ikut warna batu? Satu lagi ada tak cawangan di JB. Macam minat pulak kakak nie...

Syaifuddin said...

dah follow sini ...bagus jugak blog ni ..suka :D

hzndi said...

nice infooo

SumeSakan said...

datang sini...cuci mata jap...hehehe

Anonymous said...

Ada jual tapak lampu garam tak?

rosemyzan said...

Postage ke johor brape rm?bminat lampu garam rm 15 tu

shila said...

rosemyzan...lampu garam tak boleh nak pos..hanya boleh cod jer

rosemyzan said...

Xbleh ek?kalu cm tu sy nk order tungku magnet jer la
Yg tu leh pos kn

shila said...

yerr tungku magnet boleh di pos..
tungku rm 30 poslaju rm 15
bank in ke cimb 14230015054521 norsilawati jali
dah bank in bagi tau k dan alamat sekali

rosemyzan said...

Okay.sy da bank in rm 45.00
Ni detail sy:

WAN ROS MAIZAN BINTI WAN JAAFAR
SMK LABIS,
JALAN MUAR,
85300,LABIS
JOHOR

0197191639

shila said...

okay thank myzan..monday akak pos yer..

rosemyzan said...

Okay

shila said...

rose, saya dh pos petang smlm ...ni tracking no em271014595my..insyallah arini sampai

Anonymous said...

We [url=http://www.onlinecraps.gd]roulette online[/url] obtain a ample library of utterly free casino games in regard to you to play opportunely here in your browser. Whether you pine for to procedure a provender game scenario or just sample manifest a some original slots first playing for legitimate in dough, we possess you covered. These are the exacting uniform games that you can engage at earnest online casinos and you can play them all in requital for free.

Anonymous said...

lampu garam biasa yg beratnya 9kg pake lampu besarkah ?

shila said...

saya bagi mentol biasa yg 15 walt tu..tapi customer boleh jer kalo nak tukar ke mentol yang besar

Anonymous said...

kalau pakai lampu besar 5 watt boleh tak ?. masih boleh pesan ke Sabah tak ?

shila said...

ke sabah boleh di pos guna parcel pos malaysia..

Anonymous said...


[url=http://blue-pil.com/en/item/generic_zocor.html]zocor[/url]

Anonymous said...

sis,nak lampu garam yang rm 15 tu.hantar ke penang boleh?area bukit mertajam

shila said...

salam boleh....
1 biji rm 15 guna pos parcel rm 13
jika berminat boleh sms/call/wassup akak

dark_ one said...

mentol dia bape watt?

shila said...

mentol 15watt

fiezaepa said...

postage ke ipoh(tambun) brapa ya?



shila said...

tambun boleh amik kat umah mak saya di taman perpaduan...
sabtu 1 april saya ada di tambun...kalo nak boleh wassup 0133940926

shila said...

sorry bukan 1 april....2 april sabtu